Krijg ik mijn geld terug als het product niet goed is?
Online-slager.nl levert producten van horeca kwaliteit. Maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Er kan door ons een fout gemaakt worden. Ook tijdens het transport kunnen zaken verkeerd gaan. In het geval dat u een (technisch) mankement ontdekt aan de door u bestelde producten of aan de verpakking, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij laten u weten hoe wij dit naar tevredenheid gaan oplossen. In het geval dat u meerdere artikelen had besteld en slechts met de kwaliteit van een gedeelte ontevreden bent, regelen wij, samen met u hoe wij dit naar tevredenheid gaan oplossen.
Wat zijn de verzendkosten?
Online-slager.nl bezorgd door heel Nederland, wij brengen hier € 6,95 aan bezorgkosten voor in rekening. Bestellingen buiten deze postcodegebieden kunnen alleen worden afgehaald. De bezorgmomenten zijn: van maandag t/m zaterdag tussen 17:00 en 22:00 uur. Zie hier ook de overzichten voor bij Online slager, hoe werkt het?
Bestellen is lastig, kan ik hulp krijgen?
Voor sommigen onder ons is webwinkelen nog steeds een hele opgaaf. Vaak zijn de lettertjes te klein, is het systeem te ingewikkeld. Ook hebben sommigen moeite met internetbankieren. Wij willen u graag een handje helpen. Bankperikelen zijn eenvoudig op te lossen door het aanmaken van een doorlopende automatische incasso. En indien de site teveel problemen oplevert, zijn wij graag bereid u telefonisch te ondersteunen. Mocht u meer willen weten over deze mogelijkheden, bel ons even op 0223-641112. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook.
Wat is de (af)levertijd?
De bestel- en bezorgmomenten van het door u bestelde vlees zijn:
Bestelmoment: |
Bezorgmoment: |
zaterdag en zondag tot 12:00 uur |
maandag tussen 17:00 - 22:00 uur |
maandag tot 12:00 uur |
dinsdag tussen 17:00 - 22:00 uur |
dinsdag tot 12:00 uur |
woensdag tussen 17:00 - 22:00 uur |
woensdag tot 12:00 uur |
donderdag tussen 17:00 - 22:00 uur |
donderdag tot 12:00 uur |
vrijdag tussen 17:00 - 22:00 uur |
vrijdag tot 12:00 uur |
zaterdag tussen 17:00 - 22:00 uur |
Wat zijn de risico's?
Voor veel consumenten is winkelen via Internet nog beangstigend: Je weet vaak niet met wie je te doen hebt, wat de firma achter de webwinkel eigenlijk voorstelt, waar zij gevestigd is, enz. Zeker in het geval van voorafbetaling is de drempel soms erg hoog. Wij laten graag zien wie we zijn en wat we doen, met de volgende preventieve maatregelen:
-
Zo open mogelijk, doorzichtig beleid.
-
Strenge, onvoorwaardelijke toepassing van de wetgeving, met name de wet "Kopen op afstand" (1 februari 2001) en de bepalingen in de regelgeving aangaande illegale verkooppraktijken (2008).
-
Geen postbusnummers en antwoordnummers, gewoon het adres waar u ons kunt vinden.
-
Een telefoonnummer waar u niet bij een call center uitkomt, maar bij een van onze eigen medewerkers.
Houden jullie rekening met speciale dieetwensen en eetgewoontes?
Veel van onze producten zijn geschikt voor consumptie door mensen met speciale voedingswensen. Zowel gezondheidsgerelateerde behoeftes als andere wensen worden door Online-slager.nl uitermate serieus genomen. Wij streven ernaar onze producten te voorzien van labels, om het zoeken voor u te vereenvoudigen: Op ons label vindt u de ingrediënten en voedingswaarden. Allergenen zijn dikgedrukt.
Welke producten zijn vers en welke diepvries?
Wij streven ernaar zoveel mogelijk vers aan te leveren, maar bepaalde producten zijn nu eenmaal nauwelijks vers te krijgen. Sommige soorten vlees leveren wij ook ingevroren. Dit kan te maken hebben met het seizoen, houdbaarheid en verkrijgbaarheid.
Op onze site kunt u bij elk product zien of het "vers" (dus niet ingevroren) of diepvries is. U kunt dit vinden in de productomschrijving, onder het tabblad specificaties.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Wij staan u graag te woord op werkdagen van 09:00-17:00 uur en op zaterdag van 10:30-12:00 uur.
U kunt ons bereiken via het contactformulier en op telefoonnummer: 0223-641112.