Product Aantal Totaal

Gewicht: 250 | Verpakking: Samen verpakt verwijderen
Subtotaal: € 0,00

Het lijkt er op dat uw winkelmand nog leeg is.

Krijg ik mijn geld terug als het product niet goed is?

Online-slager.nl levert producten van horeca kwaliteit. Maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Er kan door ons een fout gemaakt worden. Ook tijdens het transport kunnen zaken verkeerd gaan. In het geval dat u een (technisch) mankement ontdekt aan de door u bestelde producten of aan de verpakking, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij laten u weten hoe wij dit naar tevredenheid gaan oplossen. In het geval dat u meerdere artikelen had besteld en slechts met de kwaliteit van een gedeelte ontevreden bent, regelen wij, samen met u hoe wij dit naar tevredenheid gaan oplossen.

Wat zijn de verzendkosten?

Online-slager.nl bezorgd in een aantal postcodegebieden, wij brengen hier € 6,95 aan bezorgkosten voor in rekening. Bestellingen buiten deze postcodegebieden kunnen alleen worden afgehaald. De bezorgmomenten zijn: van maandag t/m zaterdag tussen 12:00 en 19:00 uur. Zie hier ook de overzichten voor bij Online slager, hoe werkt het?

Bestellen is lastig, kan ik hulp krijgen?

Voor sommigen onder ons is webwinkelen nog steeds een hele opgaaf. Vaak zijn de lettertjes te klein, is het systeem te ingewikkeld. Ook hebben sommigen moeite met internetbankieren. Wij willen u graag een handje helpen. Bankperikelen zijn eenvoudig op te lossen door het aanmaken van een doorlopende automatische incasso. En indien de site teveel problemen oplevert, zijn wij graag bereid u telefonisch te ondersteunen. Mocht u meer willen weten over deze mogelijkheden, bel ons even op 0223-641112. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook.

Wat is de (af)levertijd?

De bestel- en bezorgmomenten van het door u bestelde vlees zijn:

Bestelmoment:

Bezorgmoment:

zaterdag en zondag tot 24:00 uur

maandag tussen 12:00 - 19:00 uur

maandag tot 24:00 uur

dinsdag tussen 12:00 - 19:00 uur

dinsdag tot 24:00 uur

woensdag tussen 12:00 - 19:00 uur

woensdag tot 24:00 uur

donderdag tussen 12:00 - 19:00 uur

donderdag tot 24:00 uur

vrijdag tussen 12:00 - 19:00 uur

vrijdag tot 24:00 uur

zaterdag tussen 12:00 - 17:00 uur

 

De bestel- en afhaalmomenten van het door u bestelde vlees zijn:

Bestelmoment:

Afhaalmoment:

zaterdag en zondag tot 24:00 uur

maandag tussen 12:00 - 17:00 uur

maandag tot 24:00 uur

dinsdag tussen 12:00 - 17:00 uur

dinsdag tot 24:00 uur

woensdag tussen 12:00 - 17:00 uur

woensdag tot 24:00 uur

donderdag tussen 12:00 - 17:00 uur

donderdag tot 24:00 uur

vrijdag tussen 12:00 - 17:00 uur

vrijdag tot 24:00 uur

zaterdag tussen 11:00 - 12:00 uur


Indien u kiest voor bezorgen, dan dient u er rekening mee te houden dat Online-slager.nl alleen bezorgt in bepaalde postcode gebieden in de provincie Noord-Holland (boven het Noordzee kanaal), bij u thuis. Woont u buiten deze gebieden dan kunt u alleen afhalen bij onze slagerij in Warmenhuizen (Energiestraat 29). Mochten er door u artikelen besteld worden die afwijken van onze standaard bezorg- of afhaal moment dan laten wij u dat tijdig weten.

Wat zijn de risico's?

Voor veel consumenten is winkelen via Internet nog beangstigend: Je weet vaak niet met wie je te doen hebt, wat de firma achter de webwinkel eigenlijk voorstelt, waar zij gevestigd is, enz. Zeker in het geval van voorafbetaling is de drempel soms erg hoog. Wij laten graag zien wie we zijn en wat we doen, met de volgende preventieve maatregelen:

  • Zo open mogelijk, doorzichtig beleid.

  • Strenge, onvoorwaardelijke toepassing van de wetgeving, met name de wet "Kopen op afstand" (1 februari 2001) en de bepalingen in de regelgeving aangaande illegale verkooppraktijken (2008).

  • Geen postbusnummers en antwoordnummers, gewoon het adres waar u ons kunt vinden.

  • Een telefoonnummer waar u niet bij een call center uitkomt, maar bij een van onze eigen medewerkers.

  • Een afhaaladres.

Houden jullie rekening met speciale dieetwensen en eetgewoontes?

Veel van onze producten zijn geschikt voor consumptie door mensen met speciale voedingswensen. Zowel gezondheidsgerelateerde behoeftes als andere wensen worden door Online-slager.nl uitermate serieus genomen. Wij streven ernaar onze producten te voorzien van labels, om het zoeken voor u te vereenvoudigen: Op ons label vindt u de ingrediënten en voedingswaarden. Allergenen zijn dikgedrukt.

Welke producten zijn vers en welke diepvries?

Wij streven ernaar zoveel mogelijk vers aan te leveren, maar bepaalde producten zijn nu eenmaal nauwelijks vers te krijgen. Sommige soorten vlees leveren wij ook ingevroren. Dit kan te maken hebben met het seizoen, houdbaarheid en verkrijgbaarheid.
Op onze site kunt u bij elk product zien of het "vers" (dus niet ingevroren) of diepvries is. U kunt dit vinden in de productomschrijving, onder het tabblad specificaties.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij staan u graag te woord op werkdagen van 09:00-17:00 uur en op zaterdag van 10:30-12:00 uur.
U kunt ons bereiken via het contactformulier en op telefoonnummer: 0223-641112.